Thursday, 9 February 2012

Recoveryy ;3

                 
                                                                                                                          
 Hyep stalkers , aku ddalam rawatan recover oky , yg dimane hati aku sdah dcalari dan di tawarii . HAHA mampos , ape yg yg aku mncarot ny . Haha , ni kesah hati la syg . Msti kau penah kene kan ? :[

Mcm tuh jgk la dgn aku , aku pon pnah kene . Boyfiee kau curang . Hikhok -.- Tulah jgn percaya kn dorang sgt . hehe , batu api skjap . Tape , kau buad aku ken , aku pon bole buad kau jgk :))

Bosan+bosan+bosan=TIDUR. haha
selamat tgh ari , tidur la syg ku :D

oky , agk skola mngah takde smbot maulidur rasul eak ? Ade uw mmg la ade , p stakat jln 1 pdng jea wt pe . Hadoiii , terase dindu plak dkat skola rendah :'D hewhew :3 Bese kend dlue , jln same same pky baju kurung lagii . Omeyy pe kn ? hekhek . Pegi skolah naek basikal . huhu

Amerrr , gnduw kau debab . Due kali kn kau buad aku cmnyy , nekad aku tknk terime kau lg lpas ny . Serikkk . Nseb bek ko COMELL ;3


Oky , aku dah bosan n tarak idea lg ny oke , papai ^^

No comments:

Post a Comment