Friday 14 September 2012

Hi :)



Hye buddies, pelik kan rajin sgt aku update belog kan? walhal bawu smlam aku dah update. hehehe sebab aku suke sangat singgah blog korang sumer. sumer lawa-lawa n banyak citer-citer yang bestt. uh yang semangat eden nk menaip nii :D see, hilang da citer aku ade ganguan tadi. lol~ btw, esok raye da abess. korg tak rase mcm sekejap tak? aku dapat rase. sekejap gilaaaaaaa. aku memang tak sangke esok nak abes raye. rase macam baru minggu lepas bawu firts day raya. kejadian tuhan kan. duit raye pun tak payah cakap lahhh. cukup dapat beli seluar n baju je. weeeeeee :') tapi takpelahh nasib orang dah besarrrr. bersyukur jela ape yang dpt. heee alhamdulillah :)
Wuhhhhuuuuuuu, ade orang tu kan berlagak gangsterrr. wekkk. aku tgok pic die sumer bajet-bajet je. wahaaaa. description sumer tak bole blahh jeee. hahahaha. mcm nak tergelak besakkkk pom adeeee. memag aku da gelakk dahh. alahaiiiii, betol la kate pakwe kau tuh. matang la siket. segan tak kau pakwe kau sendiri suwuh kau matang. da mcm budak-budak daa. taw la adk beradik kau sumer lelaki, kawan aku pun ade mcm tuh jugak. die memamg ganas. tapi takde mnunjuk sangat, yang kau ni da lah menunjuk then aku tengok takde lah aku takot sgt kot. lahhhaaaiiii~ tak sedo-sedo lagi kaaa? bf kau tu kalau setie sgt takpelahh, mybe bg kau dy syg sgt kau kenn. tp kau tak tengok lagi dy kay luar sane. ya allah. mcm hapeee dooo~ tak payah nak bajet ganas sgt weyyy. hahahaha. errr, aku bukan jeless. tapi aku nak share kat buddies aku yang kau ni kadang-kadang kelakar. lol~ -..-' :D
Okayy guy. Saranghae. :*  
happy townhappy town

No comments:

Post a Comment