Monday 22 April 2013

Hammmmmm.....~

   

Helloo semua :) haaa bawu dapat nak update blog kauu jemah. tgk belog aku baru kann :)
act, aku ni mmg paling bongok nak edit blog. hmmm sedih kan. sesape bole gase nak tlg aku edit bole tinggalkan komen anda. hikhik. tambah-tambah lagi dgn dashboard baruu. ahhh lagi laa aku pening. hmm welll disebabkan aku masih budak sekolah, so aku nak citer pasall sekolah, sekolah dan sekolah :) hehe dulik ape korang kan? n disebabkan aku nak spm jugak kerja aku jd sgt banyak. dgn kerja seni dgn nak study. hmm hmmm pnat lolxD aishh tak baik seh merungut nanti tak berkat belajar dong~ 

Tak sngke kan aku da nak spm. aku rase mcm bawu smlm msok sekolahh mnengahh. waaaa nampak sgt tipu nyeee~~~ hmm doa kan aku ya for spm nanty walaupon lame lg nak spm kan tapi debaran kian terasa. ehem ehem~ skema sekejap. semua ade angan-angan nak masok u kan. cume yg membezakan usaha, doa dan rezeki masing-masing. sama lah dgn aku    kalo ade rezeki mmg nak sgt masok u. mak suroh amek kos pendidikan awal kana-kanak. ade eh? mak suroh amek sbb aku suke budak-budak.  sumer suke budak-budak kan sbb kecik comel-comel jee. aummmmm :D warghhhh rindu si Ain laa. hihihi tetibe je selit~ hmm time spm aku la mcm-mcm wajib lulus. BM and Sej . BM ok lagiii, kalo sej tu ntahhh la. aishhhh mesti bole ain! naseb sej skang ade kertas 3 membantu sbb bole bawak masok buku teks dalam dewan. batch-batch yang da lepass tu tlg jeless k. hahahahaha

hmm boring k citer pasal sekolahh. bile lah akak-akak aku nak kawen nii. nak anak buah baruuu. nak ramai-ramai mesti mcm-mcm ragam kan. ahhh omelll nye muehehehehe. wahai kakak-kakak kuuu cptlah awak semue kawinnnnn. hahahahahaha, nak i tlg carikan jodoh ke? hehehe. induuuuuuuu Ain~

           


2 comments:

  1. pe kate kalau ain je yg kawin. nanty boleh maen ngan baby tiap2 hary., .haha..

    kita serupa. SPM candidates 2013.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha jauh lgi nak kawin. wuhuuuu~ ya samee :)

      Delete