Wednesday 19 June 2013

Jangan layan, ni semua jiwang! haha



Haii semuaa. :) baru ade space sikit nak meluahkan luahan hati ni dkt blog. wiwiwiwi. ni pon tgh bloging sambil lyn si harith dzakwan. tgh layan gelagat die yg memacam nii. amek fone aku pastu ckp sensorang then panggil diri sendiri 'kuan pohh' means dzakwan kepoh. hahhaha cute boy~ dulu memey panggil dzakwan tp mak suh tukar panggil harith pulak sbb name uh tak sesuai dgn die nanti die lemah semangat. biase laa org dulu dulu banyak petua and pantang larangnyaaa. so panggil la harith. 

Okay now back to story. hmm story ape yaa? aku belum tulis title lagi mase nih sbb tak tawu nak letak ape. "random" maybe. weeeeeeee. okay aku nak tulis pasal luahan hati mgkin. hm. ni lah first time and the last time tulis bende bende cengini, act belum sedia nak cerita pape tapi daa tak sanggup nak pendam lelame and sensorang nih. hm hm :'( mula mula beria ia call kebab nak cakap, then bila kebab angkat ckp 'hello' aku teros mati kan. apakah? hm hm tak sanggup lagi daa. mungkin sebab aku tak pernah kenal sesape selain die, mungkin sbb takde sesape penah jadi yg terpenting and teristimewa selain die. hm hm :') sakit wooooooo. tapi aku yakin aku boleh move on! aku pegang kate cikgu netball aku 'perempuan kuat, sape kate perempuan tak kuat? kalau perempuan tak kuat mcm mane perempuan boleh beranak?' yaa, aku kuat. mgkin sebelum ni hati aku terlalu lembut untuk die. seribu kali die sakitkan hati aku, seribu kali aku maafkan die. seribu kali die tinggalkan aku seribu kali aku terima die balik dgn hati yg terbuka. :') and sekarang aku kene sedar yang aku kene move on! hanya perempuan yang pernah disakiti jer bole faham. peritnyaa, azabnyaaaaaa. arghhhhhhhhhhhhhh! kalau bole aku nak buang sumer ni jauh jauh! aku ade bace satu ayat ni - kamu rampas hak orang lain kamu takkan bahagia dan kamu tinggalkan org yang setia dia akan lebih bahagia dari kamu- mungkin betol ayat ni. hm *lap lap* eee malu ja nangisssss. hukhuk :')

Hm rase nya tu jek ah aku boleh kongsi. yg lain terus memendam k. arghhhh aku kene kuat nak tanggung ni. bai senyumanku, bai tawaku, bai hatiku. bai purple. ingat lagi dulu kau malu nak ckp kau minat purple takut aku ejek kau mcm perempuan tp tak sangke kite minat warna yg same :) okay DELETED! Salam. 

*aku tak tawu ape bende alah ntah yg semak dkt tepi blog aku ni. stressss! :'(

No comments:

Post a Comment