Sunday 5 January 2014

Turning 18.

 

Assalamualaikum semua. Happy new year! Hahaha i know its to late tp aku tetap nak wish jugak. Tahun baru so azam pon baru lah. Seriously rindu gile weh sekolah. Kalo tak dulu bile time awal tahun mcm ni soalan pehmessss 'ape azam baru awak?'. And aku pon jwb dgn penoh bangge. Mostly cikgu tnye aku jwb nak buat yg terbaik dlm pelajaran sbb form 5 ken. Cehhh poyoo. And now im turning to 18. Yana tak habes2 ckp dgn aku 'I think really could not believe we already 18.'  

And aku pon angok2 lew kate 'hak ah'. Hm dlm pkiran aku pon terbayang lah jugak ape yg die katekan tuh. Tp aku takdelah heran sgt pasal tuh tp yg aku takut skrg is about my future. Yg nervous sekali pasal result spm ni. Bole kecut perut sampei terkeluak taik hijaukkk ni. Arghhhhhhh nervous thp max! Ya Allah mohon cermelangkan keputusan hambaMu yg lemah ni. Amin~!

Nebesss konon -.-
And aku harap aku dpt atasi marah aku ni dgn lebih baik. Amin~ Bile jumpe sedare mare and makcik2 ke mesti diorang ckp dah besar dah masing masing. Hmm and paling sedih mak sendiri ckp dah besar dah semua ank2 mak. Huwarghhhhhh :'( 
Last one, aku harap aku membesar dan matang dgn baik. Dpt jd org yg berguna. 
SEKIAN xx

No comments:

Post a Comment