Thursday 6 June 2013

Title la~




Haii friends. yaa lame gilaa tak mengepdate. ahakss. harini pon update sebab henfon kredit mati semalam so baru ade mood nak pgg laptop. lg pun cutii so laptop ni full ja~ kesian laptop ni rehat kejap kejap je. tu pon kalau ade kejapnye. lol

                                       -KEEP CALM AND LOVE CUTE STUFF- 
Yaa, semenjak due menjakk nii aku suke dkt benda comel comel nii. act da lame, tp skangg baru nak feel gile gile sebab malas daa nak pendam pendam ni~ penat tawuk engakk. biar laa semue org tawu. bak kate pepatah "Just Be Yourself" en en en? and kalau aku rase nak mengepdate ni mesti tekan new tab and tekan 'gliters graphics' awwwwwwwww. omelll angattt! sesape yg kaki blogger kompom tawu kan.  cam bebudak kan? Abeh tuh nak series sgt pon tak bole jgk. -.-! wa nii nmpak ja ganas, tp dlm hati bersusun bear bear nii. hahaha bkn taman k. kalo p jumpe calos pon mesti aku ajak die main mcm bebudak. tulis hurup kt blkang and tekee. hahahaha lol
alahh carlos pon same. nmpk ja ganas tp kalo ikot otaknyaa lg bebudak dr wa. :D org tk kenal die mcm mane aku kenal die. that's why aku tk pernah lupe die kott. :') mybe tak kan pernah lupe.  ohh anyways guys doakan lah yg terbaik k :) 10 kali aku akn doakan kejayaan kowg. kalau tknk doa pon takpa aku still doakan kau jgk :) biar org buat kite, jgn kite buat org. :)

Okayy naik sekolah nii, giliran aku plak dpt duit undi. hahahaha korg tak byr siap kowg. hahaha lol. k tak sabar sbenarnyaa. mcm mcm list aku da set kat otak nii. nk beli brg yg omell omel angatt. xx
hm hm act tak saba nak keje. tak saba nak rase pgg duit byk skit. hakhak. $.$ dah sudah gile bayang woii. spm belom lepas lgy. spm k spm. spm omel angat -.-'''''' huh .. takpe. saya okay saya dah besar (y) besar ape makin kecit kott. okay tip nak kurus *biasakan mkn sedikit, dan ia akn jadi kebiasaa nty* winkk winkkk ^^
And ayh cakap raya tahonn ni balik kampong. gannuuuu kitaaaa. jyeaaahhhhhhhhhhh! horeeeyyyyyyy! cant wait. tak saba nak jumpe spupu spapat. da lame tak balik sane. tak saba jgk nak tgk pantaii. haha, tapi rase malas jgk nak tngalkan die. hmp hmp. sokeyyy chilll :))))
banyak senyuman guys :)) Bye~

1 comment:

  1. ah ! poyo laaa hang . apII pun story kow mmg trbaik laa . :)

    ReplyDelete