Thursday 14 November 2013

Dugaan datang, alhamdulillah.


 
Hai semua. Semalam baru update harini dah update lg kan. Tulah bile dah sakan nauu nak update tiap tiap hari post. Bile dah menyepi lame nau bebenauuuu. Ha kau keluar dah lorat melake kau.
Hati nih tgh terkilan sgt dgn die. Tp org ckp tuh sumer dugaan. Allah bg dugaan sbb Dia sayang. So alhamdulillah :) 
 
 
Kalau kite sayang org tuh kan, kite kene cinte kelemahannyaaa. Ehemmm :p kihkihkih berfalsafah pulak. Takpe ah, suke aku ahhh. Kueng kueng kuenggg. So sbb tulah aku bole faham die mcm mne, perangai die mcm mne. Hahahaha aku pon tk tawu lah mcm mne aku bole fhm. Mybe sbb aku dah lali kot. Terkadang tuh ade lah juga nk mara tp, ntahlah tak sampai 5 mnit. Bagus jgk ken takde ah aku kene darah tinggi. lolxD
 
I wish hopefully aku dpt bersabar and bertahan. Tp kalau  dah takde jodoh nk buat mcm mane kan. Nk lempang org ketige nk lempang die nak mara-mara mcm mane pn mmg tkkan ade jodoh tu. Haih dugaan buatkan lagi kite kuat and membangunkan kite lagi serta melahirkan semangat baru. Hmm ade mcm nak buat kesimpulan karangan. Mybe terbawak2 jawab kertas bm rituh. hikhik. 
So redha jelah dgn ujian Allah sbb ia akn membawa kebaikan kelak. Amin~ :))

No comments:

Post a Comment