Saturday 11 May 2013

✿ Happy Mothers Day ツ





Hai semua! okay harini stop cerita pasal aku and lets talk about my mothers. you know what, I have the greatest mom in the world. :* just like you all right? we have a mother who loves us their hearts without us realizing it .. ku bersyukur pada mu ya Allah kerana memberi ibu yang tahu menhargai rezeki yang telah diberi olehmu ya Allah. panjang kan lah umurnya ya allah serta murahkan lah rezekinya ya Allah. kerana pengorbanan nya tak terbalas. 



Aku ade dengar cerita pasal pengorbanan seorang ibu, nak share tapi tak berapa nak ingat article tuh. yeahhh jap aku nak pergi search kat pakcik google! hmm malangnyaa takdapt nak cari. okay bagi lah aku try cerita secara terperinci. mase die punye negara dilanda gempa bumi *china mungkin* and lepas due tiga hari gempa bumi tu berlaku diorang pasukan penyelamat dtg cari mayat mayat. and terjumpe mayat seorang ibu and anaknya. masa jumpe mayat tuh berkeadaan ibunya sedang memeluk anaknya untuk dlindungi, ahhhhh :'( menitis air mata aku masa bace and tgk gmbar pada article uh. tulah yang dnamakan 'pengorbanan seorang ibu' :')

      #ilove my mom puan Zainon bt. Ghani 

  

No comments:

Post a Comment