Friday 10 May 2013

Cant Wait!

           


Hai semua. dah due hari ni aku mengadap laptop and blog ni tak berhenti henti. hahahaha ni lahh akibatnye. tekun sangat edit blog, bace tutoriol sane sini. tapi blog aku macam gini jgn rupe. maklom laa bongok siket dlm mengedit edit nii. lol xx

Hari ni aku update blog sebab aku nak letak icon icon comell ni.  haa comel kan. aku suka benda comel comel nii. uihhh geram tawu sikkk. 

Habes laa kejap lagi penuh post dengan icon icon tuh jer kunk .. daa mohh lew kite bercerita sekeojappp. kejap lagi kite sambung balik letak icon tuh. huhu cant wait! lol.
Act aku nak citer yang aku tak sabar nak habis spm. sebab ape? sebab tak sabar nak kawen! HAHAHAHA lol.  bukan laa aku tak sabar nak keje, nak cari dued sendiri, nak pengang dued sendiri. tak sabar nak bagi mak and ayah duet mase gaji pertame nanti. tak sabar nak belikan si dia present. hehehe sebab selama ni asyk die je berhabis tok aku. hukhukhuk. tngu gaji i nanti k sayang :* inshaallah :) pasal kawen tuh jaoh lagi kot. spm pon belom lepas lagi. aku nak sambung belaja dlue. nak jadi cikgu. hahahaha. nak jadi cikgu tadikaa sebab nanti ade ramai budak budak. Awwwww comelnyee. mesti macam macam ragam ade kan. nanti mesti ade yang nangis mase first day masok tadika kan. hahahahaha. so cute! cant wait! :( papepun guys doakan saye ye untuk mencapai keinginan ku ini. ehem ehem~ 

*doakan aku mendapat kecermalagan yang membanggakan. amin~*

No comments:

Post a Comment