Monday 6 May 2013

Kehendak.

              

         


                         
Hai readers, baru ade mood nak update blog nihh. walaupon mood tak berape nak betol tapi pakse jgk update. oky cepat back to the title. lol. 'kehendak' manusiaa... kalau nak di ikot kan sumer bende aku nak .. tapi tak semestinya ape yang kite nak sumer dapt. kadg kadang kite tak bole jd selfish dan jadi org yg terlalu tamak. cukup lah dgn satu :)) mungkin ade org lain yg merana dgn ketamakan kite ..

                                                *berharap kasih moga engkau mampu memahami, walaupun bukan sekarang, bahagia menjelang :')* #nyanyi kuat kuat#

nak hilang stress nyanyi kuat kuat! sebab tak baik pendam perasaan yang menyakitkan hati lelame nanti bole jadi sakit. ustaz aku kate mase sekolah rendah dlue. tapi sampai skunk aku tak tahu betol ke tak .. sebab aku suke pendam sorg. jujur k jujur hehehe. biar lah aku tangung sakit aku sendiri, buad ape nak menyusah kan org laen. cehhh jiwang kejap. laalalalalalala~ so jomm hilang kan stresss :)))
                                          *Sakit ini ,Adalah Setia yang tak pernah kau mengerti, Berharap kasih moga engkau mampu memahami ,Walaupun bukan sekarang ,Bahagia menjelang
Berharap kasih moga engkau mahu untuk bersama,Andai musim pun berubah ,Dirimu kan datang
Aku si kupu-kupu ,Hinggap di kuntum hatimu ..*
  
Haaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~~~~~ hahahahaha bye guysss.

             

No comments:

Post a Comment