Wednesday 8 May 2013

Tak Tawu Ape Title

   



Haii. boring memalam nii so, update blog laa kijenyee. next week exam tapi masih boleh ngadap laptop lagi. takpe enjoy dlue sblom exam week ni. tapi rasenye exam week same je kot. lol xx 
aku takde citer sebenarnye bukak blog dengan niat nak membebel sensorang .. hahahaha
biarlaa orang nak cakap ape pon. kite buad ape yang kite suke asalkan jangan overrrrrrr. *muncung sedepaaa. bak kate sadiq muncung kau bole sampai ke sebatu. nampak kan kebohongan die. okay okay fokus balikk. biarla ape orang kate sebab bukan die yang jage hati kite macam die tawu segala galanya tentang kite, sakit hati kita, kecewe kite, duke kite, suke kite. sebab tu sumer rahsie hati masing masing. cewahhhhhh jiwang xx.

okay next week exam exam dan exam. next week jugak ade hari guru. budak ni nak buad showw pulakk. ohh taknak aku. aku akan masuk show tuh kalau semua budak kelas aku join. baru syok. (y) 16 mei hari guru and budak ni kate esok nye pulak means 17 mei birthday sadiq. kate budak ni laa. amboi korang aku ni sepupu die pon tak tawu korang laju je dapat berita. yelah cikgu kesayangan .. diorang kate nak nyanyi kuat kuat mase die nanti. nak tgk jugak aku die buad tak buad. tapi kesian jia sebab tak dpt amek exam and sambot hari guru dgn kiteorang. we're gonna mishh you babe! aku doa kan kau dapat terus kan perjuangan yang kau hadapi sekarang nihh k :*

Kite akan merasai kerinduan sekolah nih bile kite dah semua dah keje and beranak pinak nanti. trust mee :))

         *enjoy the little things in life, for one day you may look back and realize they were the big things*

                                   

No comments:

Post a Comment